Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Stedman jest czołową europejską marką lekkiej odzieży reklamowej. Mimo iż powstała w XXI wieku, jest dziś jedną z najbardziej rozpoznawanych marek europejskich. To właśnie dzięki Stedmanowi nastąpił przełom na rynku odzieży reklamowej. Optymalny jakościowo t-shirt w atrakcyjnej cenie, o powszechnej dostępności, ciągłości dostaw i zadziwiająco niskiej cenie – to standard, który został stworzony właśnie dzięki marce Stedman. Koszulka reklamowa, której cena została skutecznie obniżona o 20-30% przy zachowaniu jakości, walorów estetycznych, dobrych właściwościach drukarskich, zrewolucjonizowała rynek odzieży reklamowej i na dobre wprowadziła t-shirty do grona masowych i użytecznych gadżetów reklamowych. Ich praktyczna przydatność jest o wiele większa niż długopisów, breloczków lub kalkulatorów, bo o ile potrzebujemy najwyżej kilku długopisów, to koszulek w szafie nigdy za wiele.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.