Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki ( do pobrania na dole ). Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, nr zamówienia, nr faktury lub paragonu, nr telefonu, adres e-mail, adres, nr konta, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Produkt musi być czysty i suchy.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
CZOCH Barbara Czoch
32-725 Rajbrot 258
868-165-78-04
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
CZOCH Barbara Czoch
32-725 Rajbrot 258
868-165-78-04